#громадськемісце На Хмельниччині випробували снігоболотохід «Богун» #хмельницький #khmelnytstkyi

На Хмельниччині випробували снігоболотохід «Богун»

На Хмельниччині випробували снігоболотохід «Богун»На Хмельниччині випробували снігоболотохід «Богун»

Нещодавно Хмельниччина зустріла рятувальників із вісімнадцяти областей країни та не меншу кількість волонтерів Червоний Хрест України для проведення спільних навчань на снігоболотоході «Богун».

На Хмельниччині випробували снігоболотохід «Богун»

На Хмельниччині випробували снігоболотохід «Богун»

Участь взяли і представники спеціалізованих Аварійно-рятувальних формувань з різних областей.

На Хмельниччині випробували снігоболотохід «Богун»

На Хмельниччині випробували снігоболотохід «Богун»

Усюдихід з колісною формулою 4Х4 в автопарку ДСНС Хмельниччини вже чекає на свої перші перемоги у надзвичайних ситуаціях, а поки — демонструє свою міць екіпажу надзвичайників.

На Хмельниччині випробували снігоболотохід «Богун»

На Хмельниччині випробували снігоболотохід «Богун»

Дводенні навчання розпочалися з теоретичного знайомства з технічними особливостями снігоболотохода «Богун». Далі — екіпажі рятувальників, які обмінювалися досвідом та навиками керування, спочатку випробували рятувальне авто у болотистій місцевості, а згодом і на воді.

Інноваційний усюдихід може і буде експлуатуватися, за потреби, під час сходження криги, під час снігових заметів та навіть може евакуювати постраждалих на воді. Свою роботу він вже продемонстрував під час затоплення Херсонщини після підриву Каховської ГЕС тепер його максимально застосовуватимуть при надзвичайних ситуаціях та подіях.

Довідково

Снігоболотохід «Богун» може долати майже будь-які перешкоди, зокрема їхати крутими схилами. Автомобіль не боїться води й може плисти наче човен. Машина високої прохідності, діаметр коліс якої — 160 см. У колесах «Богуна» є спеціальні баки, в кожному з яких — по 50 літрів пального.

Екіпаж складається з п’яти рятувальників і водія. Також є два місця для потерпілих на ношах. Попереду два місця — для водія й пасажира. Позаду — ще чотири місця, а також двоє спеціальних твердих нош з відповідними пристроями для постраждалих, що дають змогу підняти потерпілих для евакуації на гелікоптері, якщо той не зможе приземлитися.

ДЖЕРЕЛО