У Вінниці вперше провели Медіа-толоку, яка об’єднала сотні людей з різних куточків країни: військових, лідерів думок, блогерів, рестораторів, підприємців тощо.
Говорили про те, що зараз вкрай необхідно робити для перемоги й після перемоги.
На захід запросили й журналістів vsim.ua.
Розповідаємо про нього детальніше.
Журналісти vsim.ua, Анастасія Бевз і Олександра Рискальчук, взяли участь в Медіа-толоці 2023. Такий масштабний захід вперше пройшов у Вінниці. Він складався з панельних дискусій, нетворкінгів та благодійних ініціатив.
Серед зіркових гостей Медіа-толоки – голова представницької ради БФ «Подільська громада», соліст гурту ТІК, Віктор Бронюк. А також – полковники Олександр Гром та Анатолій Штефан. Вони говорили про важливий момент – допомагати армії і не спинятись, врити в ЗСУ і готуватись самим наскільки це можливо.
Ведучі Марина Данилюк-Ярмолаєва (журналістка, автор проєкту «Без цензури») та Богдан Буткевич (журналіст Цензор.нет, співзасновник медіа-проєкту «Шоубісики») тримали хід дискусій у своїх професійних руках.
Відео дня
– «Разом зі «Штірліцем», полковником ЗСУ Анатолієм Штефаном, взяли участь у першій Медіа-толоці, де особливим сюрпризом для мене стала іменна марка, яку передав Герой України, командувач Об’єднаних сил ЗСУ, генерал-лейтенант Сергій Наєв. Надзвичайна для мене честь. Щодо Медіа-толоки, то це був найперший захід, який стартував у моїй рідній Вінниці, і далі матиме продовження у інших містах. Головна ідея – разом із військовими, журналістською спільнотою, волонтерами та лідерами думок у плідних і дієвих дискусіях вже зараз починати обговорювати, які мають бути першочергові дії нашого суспільства після Перемоги. Як протидіяти ворожій пропаганді, якою хочемо бачити нашу Україну і що має зробити кожен громадянин і кожна громада. Чекаючи Перемоги і остаточного вступу у Євросоюз, ми всередині країни вже сьогодні маємо бути готові, – сказав Віктор Бронюк.
Загалом під час дискусії «Україна на шляху до Перемоги та ЄС» обговорювали актуальні питання: допомога армії, волонтерство, антикорупційні розслідування, видатки з міського бюджету на армію тощо.
Після панельних дискусій продовження чекало увечері в Культурному просторі «Артинов», а також на наступний ранок в ресторані Clover. Ресторатори, власники бізнесу, блогери, журналісти – ділились своїми історіями.
Серед спікерів були Co-founder мережі українських фастфудів «Котлета по-київськи» Саша Аввакумов, актриса та блогер Юлія Слободянюк, співвласник і співзасновник бренду одягу «Impact» Андрій Шулик, співвласниці Debi Group Тетяна Перимська та Олена Гончаренко, письменниця Тетяна Власова, CEO компанії BEZBRENDU Ярослав Смаль, Саунд продюсер Андрій Верніковський, блогерка Юлія Жук, Tik-Tok маркетолог Аліна Золотухіна, контент-мейкер Анатолій Медведев, журналістки хмельницького інтернет-видання ВСІМ Олександра Рискальчук та Анастасія Бевз, засновниця бізнес-школи «Alter Ego» Оксана Лоянич, блогерка-мільйонниця та експерт по YouTube Цвітана Козир, блогерка Влада Мур.
– Медіа-толока 2023 – як ковток свіжого повітря в сучасних реаліях буденності. Надзвичайно цінним був обмін досвідом із представниками ЗМІ та бізнесу. А також із блогерами, які популяризують українську культуру через напрямок своєї роботи. Вдячні організаторам заходу за нетворкінги та панельні дискусії. Завдяки подібним дійствам переконуємося в тому, що майбутнє України – це люди, які наразі живуть та працюють у ній. Саме тому продовжуємо тримати свій інформаційний фронт без жодних вагань в тому, що Україна переможе!, – кажуть журналістки vsim.ua Анастасія Бевз та Олександра Рискальчук.
На Медіа-толоці була і благодійна справа. Присутні на аукціоні зібрали кошти, які будуть направлені на допомогу родині переселенців, яка до того ж є патронатною сім’єю.
Читайте також: У Хмельницькому запрацює резиденція Святого Миколая: графік і ціни
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.